FAQ


Heeft u een vraag? 

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.

Mocht het antwoord dat u zoekt er niet tussen staan, neem dam contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling afhalen op het adres vermeld op de site?

The Collection is een webshop en geen fysieke winkel, het is dus niet mogelijk uw bestelling af te halen. 

Hoe meet ik zelf mijn ringmaat op?

Op onze pagina ringmaat opmeten vind u een kort filmpje met alle uitleg die u zoekt. In dit filmpje worden verschillende manieren uitgelegd om zelf uw ringmaat op te meten. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95. Bij een besteding vanaf €35,- komen de verzendkosten voor onze rekening en ontvangt u uw bestelling vrij van verzendkosten. 

Kan ik mijn bestelling gratis terug sturen?

Helaas worden de retour kosten niet vergoed. 

Kan ik mijn ontvangen cadeaubon inwisselen voor geld?

U kunt uw cadeaubon helaas niet inwisselen voor contant geld of een terug betaling via de bank. 

Krijg ik geld terug, wanneer ik mijn bestelling die betaald is met een cadeaubon, retour stuur?

De bestelling die betaald is met een cadeaubon en terug word gestuurd is niet inwisselbaar voor contant geld of terugstorting via de bank. U ontvangt van ons een nieuwe cadeaubon ter waarde van de geretourneerde goederen.  

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

Uw cadeaubon heeft geen eind datum en blijft onbeperkt geldig. 

Wanneer u uw bon heeft verzilvert, vervalt uw inwisselbare code en kunt u uw cadeaubon niet nogmaals gebruiken. 

De cadeaubon is voor eenmalig gebruik. 

Zijn de sieraden veilig voor kinderen?

Onze sieraden zijn niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, vanwege het eventuele verstikkingsgevaar. Onze sieraden zijn geen speelgoed, houdt het daarom uit de buurt van baby's en kinderen!

Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?

De sieraden zijn gemaakt van 316L Staal, Stainless Steel, Edelmetaal en op een aantal producten gedecoreerd met een Swarovski steen. 

Wanneer u graag meer informatie ontvangt, dan vind u hier een gratis download link, waarin u alle formatie vindt over het gebruikte materiaal en het onderhoudsadvies. 

 

 

Download
Gratis download over de gebruikte materialen en onderhoudsadvies.
The-Collection-onderhouds (1).pdf
Adobe Acrobat document 62.5 KB

Met welke organisatie wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle bestellingen worden verstuurd met DHL en worden voorzien van een traceercode. Gezien de eventuele waarde van uw bestelling, is dit de meest veilige optie. 

Daarnaast biedt DHL een heel duidelijk traceersysteem en zijn de verzendkosten het laagst. Een win-win situatie. 

 

Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling ontvangen en verzonden is?

Ja, u krijgt direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging per email. 

Ook wanneer uw bestelling ontvangen is door DHL wordt u per email op de hoogte gebracht. 

Daarna kunt u zelf uw bestelling volgen. 

Wat gebeurt er met mijn email en adres gegevens?

Uw email adres heb ik nodig, om u een bevestiging van uw bestelling te sturen. Daarna wordt uw email adres doorgegeven aan DHL. DhL gebruikt uw email adres uitsluitend om u op de hoogte te stellen van de status van uw bestelling. U geeft hiervoor akkoord in het eind proces van de bestelling. 

Mocht u dit niet willen, dan kan ik helaas uw bestelling niet in ontvangst nemen.

Hoe onderhoud ik mijn sieraden?

Bescherm uw sieraden tegen krassen en/of butsen, draag het daarom niet tijdens het sporten, slapen, douchen, huishoudelijk of andere ruwe soort gelijke werkzaamheden. 

Vermijd het contact tussen het sieraad en chemische producten, zoals parfum, haarlak, bodylotion, zware medicatie ( zoals corticosteroïden, prednison e.d) , schoonmaakmiddelen en middelen die zich bevinden in zwembaden.  

Maak uw sieraden niet schoon met zware chemische middelen of een te harde doek. 

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Mocht u een klacht hebben over een artikel, onze website of onze service, neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen. 

U ontvangt dan van ons de instructies voor de klachten afhandeling en wij zullen, mits de klacht gegrond blijkt, zorg dragen voor een snelle en correcte oplossing. 

 


>